Tuesday, October 28, 2008

just finish the class here
n v having a simple chit-chat wif ms farisha

dunno how
the talk go into the topic
what will u do if tml is ur last day for ur life ?

suddenly ...
i think seriously n deeply .......


what will i do hur ??

n what will u do ??

lets share ~~


XD



Sunday, October 19, 2008

short hair

last tues
went to shah alam for my hair do
i need to dye my hair to not so sharp colour just because of my assignment
but at the end
i cut my hair also

the 1st time, i cut my hair until this short
ppl keep asking me y
i also like dunno y

haiz
seriuosly a little bit regret lor
but what to do ??
1 more yrs to go i think
to wait my hair grow longger
haiz
sob sob

dudes
lets say bye bye to my hair together

the 1st


n 2nd




n lastly .................

i look cact in this pic la
but this is the very 1st pic after i cut my hair ..

speechless


Friday, October 17, 2008

this is me

321日 澄澈透明
宮位:29-牡羊座1
雙魚牡羊座
本位的火象

3月21日是一年中重要的日子之一。這一天是春天的第一天,也就是春分,在這天,白晝和夜晚等長。在這一天出生的人,個性比較直率、單純、,不會有復雜或是特別敏感的心思。不過,因為日常生活中的態度一向我行我素,所以常會被人誤會,以為他們不原意或是無法適應大眾,故意特立獨行。

雖 然3月21日出生的人,有一點點夢想家的味道,但是通常也會有實際的一面,來平衡他們好幻想的傾向。他們在組織與結構方面很有天分﹔不過事情的結果卻常常 出乎他們意料,尤其是有關于人的部分,他們几乎總是一敗涂地。不過,倒也不必太沮喪,畢竟總能得到一些寶貴的經驗或收獲。

3月21日出生的人多半沒有過度猛烈、積極的個性,他們寧可獨自一人,也不原意和不了解他們的人在一起。另外也因為比較自信和沉穩,而常被認為是消極,被動型的人。事實上,他們只是覺得沒必要為自己的行為辯解,別人如果不懂得欣賞,那可是別人的不幸,與他們無關!

對于這天出生的人而言,運動和美學都十分重要,因此舞蹈和其他動作優美活動最適合他們。

這一天出生的人會很古怪地期待別人能有讀心朮,可以不需經過言語,就能感受他們的想法和情感。不過他們多是天生的領導者,也許真的可能只需要沉默或是簡單几句話,就可以表達心中的意愿。

3月21日出生的人勇氣十足,在他們理直氣壯的時候,他們會堅持到底、絕不退縮,即使要打一伏,也會在所不惜。雖然,他們通常給人的印象是置身事外、對事情漠不關心﹔但是,一旦發起脾氣來,就會像火山爆發一樣,非常可怕!

如果他們幼年時不受大人的重視,便會事事以小孩為重,并且盡力給子女最好的一切。

精神寄托對于3月21日出生的人十分重要,無論他們信仰的是傳統宗教或是玄秘教派。不過,如果他們期望擁有較清明的意識,就必須小心使用各種藥物,千萬不要因用藥不慎,而失去了這天出生的人特有的澄澈與純正的氣質!

他們最好能不受拘束和干擾去實踐一貫的,甚至有些古怪的自我表達方式﹔即使情況再糟,反正對身邊的人也無害。可是,要是情況不錯,那你絕對會見識到他們激勵人心的功力

幸運數字和守護星

3月21日出生的人受到數字3(2+1=3)與開朗的木星的影響。這天出生的人,必須提防脾氣爆發時所造成的行為失控,這是木星與火星相互作用的結果(火 星是牡羊座的主宰行星)。這天出生的人大多相當自負、雄心萬丈﹔不過有時候,他們的萬丈雄心會只局限在眼前的日常生活里。如果擔任領導者,一旦到達權威的 位置,就會盡量避免爭執,一派天真地希望沒有人質疑他們的權威。許多受聘影響的人,通常是女性,并不往外尋求權力的滿足,而是會在家中掌控大權,當然羅, 這還是必須經過另一半的同意,才能行使這樣的權力呀。

健康

3月21日出生的人相當獨來獨往,因此,每天能有一長段屬于自己的獨處時間,對他們的身心健康非常重要。能夠獲得愛當然很重要,但是這種愛要符合他們的條 件,而且要合乎他們的要求。他們不喜歡那種像麥牙糖般,黏膩得教人透不過氣的情感表現方式,也不喜歡被寵溺(別忘了他們是個獨行俠)。如果生病,他們自有一套療法,有時用的方法還挺奇怪的呢!他們并不要求飲食多變化,只要求仔細烹調、合于健康原則即可,這一點對于那些追求美食、口味多變化的人來說,或許會覺得很乏味。另外,跳舞是這一天出生的人最佳的運動及休閑娛樂

建議

不要自怨自艾!請記住:自憐是毒藥。和其他人相處時,要更有彈性,盡量去學習原諒及蹴。要更懂得人情世故、有更好的溝通技巧,努力將自己解釋得更清楚。還有,要提醒自己,不要太驕傲與自負。



塔羅牌

大秘儀塔羅牌的第21張是世界,牌面上有一位女神手持權杖奔跑,她擁有無盡的力量,穿越全世界以展示真理。這張牌表示,在這個星球上沒有什么是得不到的。牌面正立時表示報酬優厚、人格正直﹔牌面倒立則意指巨大的障礙、精神渙散以及自憐的性格



優點

勇敢、自我表現、直接 。

缺點

容易遭人誤解、專斷、不擅社交

aries baby


(白羊座3月21日~4月20日)

天生自信的樣子,自然流露出積極和奮發上進熱情和理想化的魅力。精力旺盛、活力充沛的星座......

天生自信的樣子,自然流露出積極和奮發上進熱情和理想化的魅力。精力旺盛、活力充沛的星座。性格與愛情多數“橫沖直撞”,但純真的個性里沒有殺傷力,所以不用太擔心。
守護星:火星 (象徵能量與精力)
守護神:希臘-阿瑞斯 羅馬-馬斯
幸運石: 紫水晶、鑽石   
幸運數字: 6,7
幸 運 日: 禮 拜 二
幸運地點: 大都市
幸 運 色: 鮮紅色

白羊座的性格特色 白羊座是十二星座中的第一個星座,代表著初生的原始靈魂和感覺。他們充滿了強烈的好奇心、堅強的意志力,不服輸和冒險犯難、創新求變的精神﹔往往將第一視為理所當然,不喜歡落在別人的后面。
  當他們面對競爭壓力時,會表現出戰斗力十足而且洋溢著熱情活力,是行動派的人物。
  自我意識和主觀意識很強,充滿自信而且固執﹔不會等待機會從天而降,而會積極的爭取,無畏艱難和困苦。雖然有時會顯得沖動,但基本上還是會保持理智和 果決,是個適合面對競爭壓力、熱情且永遠天真未泯的人。
  小秘密  白羊座大都希望早婚。而且你知道嗎,他看似粗枝大葉,卻喜歡做家事。
  白羊座的魅力  天生自信的樣子,自然流露出積極和奮發上進、熱情和理想化的魅力。
  白羊座的理想情人  你是有實行力的大自信家。 你充滿自信,對想做的事都有自信成功。且你會朝目標全力以赴,因有這種個性故不能忍受懦弱的人,惟有能力強有自信的人才能與你相配。具領導特質受人信賴,有實力且自信滿滿, 才是你的理想情人。 你的理想對象是威風自信的人。
  與白羊座的戀愛要訣  12星座中最具有男子氣概的英雄型, 好勝心特別強, 因而他的失敗是無可挽救 , 令人擔心亦可說他是最強又是最若的主人, 對付他必須由你熱列進攻, 然后欲擒故縱! 
  白羊座的財運  為人慷慨樂觀..對金錢不太重視..雖然收入不錯..但不善於儲蓄!!
  白羊座與其它星座之互動關系
  
最欣賞的星座-獅子座
   最信任的星座-巨蟹座
   最佳學習對象-天秤座
   最佳工作搭檔-金牛座
   最容易被影響星座-摩羯座
   最易掌握的星座-金牛座、巨蟹座、天蠍座、水瓶座
   最需注意的星座-雙子座、處女座、摩羯座、雙魚座
   100%協調星座-獅子座、射手座
   90%協調星座-雙子座、水瓶座
   80%協調星座-白羊座
   同類型(火象)星座-白羊座、獅子座、射手座
   對立星座-天秤座  
  白羊座的108  可喜可恨的一年,像霧又像花,看的"霧煞煞"。其實108年是白羊座的本命年,按理說應該是木星照耀,鴻運當頭才對。但是鴻運出現的時刻斷斷續續,沒有一個連貫性,所以搞的你心里頭也是上上下下,一陣心慌意亂。
  男性:他的性格、情感和愛情生活
  白羊座的男性可視為“超人”,他總是被一種渴望得到敬佩和標新立異的狂熱所驅使,喜歡表現出壓倒一切的精神。他不相信任何失敗,總是激情滿懷,知難而進。他喜歡長驅直入,速戰速決和勝利在望。
  他的生活節奏緊迫,行動近乎狂熱。在家里,喜歡推行自己的情趣和意愿﹔而在外面,則不輕易失言和做越軌之事。在一些重大的事情上,他會挺身而出,竭誠相助。
  白羊座的人愛情生活常常是波浪起伏的。他用激情去贏得女性,如果他所傾慕的人有所回避,或者求愛遇到了阻力,更會激發他不惜任何代價去征服她的決心。
  天秤座的女性,尤其是生辰星位也在此座的女性,對他有很大的吸引力。該座的女性會認為他出類拔萃、才貌出眾,會向他傾注無限欽佩之情。
  雙魚座的女性會用她特有的魅力,撥動白羊座男性的心弦。激情隨著幻想,這是他們共同生活的主旋律。
  獅子座的女性會與他情投意合。她能理解他的激情,支援他永恆拼搏的欲望。
  與人馬座的女性結伉儷,他的生活會充滿別具一格的浪漫色彩。
  女性:她的性格、情感和愛情生活
  這是個激情蕩漾的女性。她的信念聖泰雷絲阿維拉﹔她的思想象福羅拉特里斯唐﹔她對生活的熱情象伊莎貝拉鄧肯。
  白羊座的女性酷愛自由,爭辯精神很強。她喜歡針鋒相對和竭力為維護自己的看法而辯解。這是一個富有戰斗精神的解放了的女性,直言不諱,敢于進擊,不怕挫折。但性格中缺少了溫柔的成分。
  她還是一個個性很強的女性。當激情滿懷時她無法自控,甚至會毫不猶豫地去追求自己所鐘情的男性。一般地說,她不喜歡處于被男性追求的地位。
  白羊座的女性不愿充當家庭主婦的角色,即便是,也要聽她發號施令。她希望生活的脈搏能按照她的節奏跳動。她總是想做一些令人置信的事情。如果不讓她到 實踐中去“折騰”,她的情緒和身體就會受到影響。
  如果她的丈夫在事業上與她攜手共進,那她將會表現出非凡的才能。但是,要立足在平等的基礎上。
  天秤座,尤其是生辰星位在此座的男性,會贏得白羊座女性的好感。她能使他服從自己的意愿﹔反之,他也常能使她變得溫情脈脈。
  和人馬座的男性相逢,他們會情意纏綿。這個寬宏大量的同舟之友會與她那緊迫的生活節奏同步。
  和獅子座的男性結為伴侶,有助于實現她事業上和生活上的美好愿望。

Monday, October 6, 2008

celcom

recently i was working at the curve 's borders

working for celcom
selling celcom U.O.X & S.O.X. pax
U = university , for 18 - 25 age ppl
S = school , for 12-18 age ppl

actually v giving out free sim pax
just u need to do a reload wif us on the spot , n u can get another RM10 for free within 7 days

i read the comparison between celcom wif holink n digi
its reli much more cheaper

celcom offer 8 favourite no. which might is ur frenz or family
sms wif this 8 ppls is only half cents , RM0.05
voice call is only 10 cents per mins
compare to hotlink , its 1cents per sms n 15 cents per mins call

if not to ur 8 favourite no. ,
its laso charge 6 cents per sms n voice call is 15 cents per mins

there is a birthday gift also
from ur birthday tat day onwards to 7 days
u sms / call to ur 8 favourite no. is totally free

otherthan tat .. there will b a suprise on every month
example like cash debate , get extra 20% of ur reload or watever

get it now la dude ..
can leave me a msg here
sms me
or visit me at borders on every weekend until end of oct
i will b there .......

Message:
Message: So it was their 7th month anniversary and the girl calls her boyfriend:

Girl:
I love you.

Boy:
Yeah I know everyone does!

Girl:
Really?

Boy:
Yeah...everyone of my friends that are girls tell me that everyday.

Girl:
Oh...but am I only your friend?

Boy:
No...you're my girlfriend...why?

Girl:
So when I say I love you I really do mean it.

Boy:
Yeah I know you do mean it...its just that you dont need to tell me that you love me anymore cuz I know you love me since the day we been together and i love you more each and everyday.

Girl:
..........

Boy:
So wanna go somewhere tonight for our 7th month anniversary?

Girl:
Yeah...where?

Boy:
I dont know...maybe movie then dinner?

Girl:
Ok.

Boy:
Ill pick you up after I get off and get ready ok?

Girl:
Ok. What time do you get off?

Boy:
In 2 hours and then I gotta go home and yeah get ready which takes about 15-20 minutes...

Girl:
hey...I thought you didnt have work today...

Boy:
One of my co-workers called in sick.

Girl:
Oh okay! So sill see you around 7:30 then?

Boy:
Yeah! and babe?

Girl:
Yeah?

Boy:
I love you.

Girl:
I love you too!

Boy:
Ok my manager is like looking at me so yeah.... i gotta go.

Girl:
Ok bye.

Boy:
Bye.


*******************************************************
2 hours later...

The guy drives to his girlfriends house and walks up to the door and rings the doorbell....


Girl:
Hey!(gives a kiss to her boyfriend)

Boy:
Wadssup.....you ready?

Girl:
Um...wait...let me get my bag and we can go ok?

Boy:
Ok.

They both watched a movie and ate dinner...once they were done eating, they headed back to the car but before she got into the car.......

Boy:
Wait! Can I blindfold you?

Girl:
Why??!?

Boy:
Its a surprise.

Girl:
What kinda surprise??

Boy:
A big one.

Girl:
Okay but only if you promise me tat you will hold my hand while we're driving...

Boy:
I promise.

Girl:
Ok blindfold me.....


So they drove off.........and then they stopped....


Boy:
Ok we're here!!

Girl:
Where??

Boy:
Wait let me walk you to the place!

Girl:
What place??

Boy:
Somewhere!(and gives a kiss to her on the lips..)

Girl:
Baby!...


The boy walks her to the place....


Boy:
Ok...let me take the blindfold off.

Girl:
Where are we??


He takes it off her and she opens her eyes and sees the view of the city and at tat same spot....that's where he first asked her to be his girlfriend......


Girl:
Omg...!(tears come down)

Boy:
Why are you crying?

Girl:
This is where you first asked me out...

Boy:
What are you doing the rest of your life? (he asked on his knees and after he says that...behind him...in the air it says 'Will you marry me?' in fireworks)

Girl:
(tears come down faster)

Boy:
I wasnt at work when you called me...I was planning this whole thing!

Girl:
Get up!

Boy:
Yeah?

Girl:
(kisses him)

Boy:
Is that a yes or a no?

Girl:
Yes.