Wednesday, March 19, 2008

i just read it today

ok

i dunno who to describe my mood ..

i noe

wat i say

u will never hear again .......

nvm

just think tat i'm talking to my self


小时候

我们每天吵架

打架

n

i felt tat mummy daddy is annoying ,

eccentricity

coz they always ask me to do this n tat

they never call u

when v shift our hse to d'sara

u got all new furniture

but me

only the wardrobe is new

i hate

y i cant get all new also

eccentricity



i still remember

小时候

你曾经拿一本很厚的字典打我的头

我曾经把你书包里的东西倒翻

还有一次

我咬你的背后

那时候

我喜欢ken

但你跟他走得很近

我嫉妒你



慢慢的

因为好像冤家

变得很了解对方

还是因为长大了

思想成熟了

我们开始不吵架

感情很好

我们一起谈心事

我做错事

你辅导我

还有

你‘ 强奸 ’我

你乱玩我的东西

你 ' jit ' 我

打架



我们开心的笑

开心的叫

就这样

感情一直越来越深



也不知几时开始

你是我的偶像

因为你很会读书

因为你的功课很好

因为你对我的好

因为对我来说

你的

内在

外在

是美丽的

因为你的思想成熟

还有很多很多



我重视你

我在意你对我的看法

我害怕你不喜欢我

因为我真的很喜欢你




很多很多的事情

我不知道要怎么说

不知道要怎么讲



只是

我不希望你对爸比妈咪有所误会

他们没有爱我多一些






No comments: